Monday 23 July 2018

Cara paling effective untuk hilangkan blackhead dan whitehead

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Pernah tak bila you tgk cermin then nampak hitam2 atau putih2 kt hidung? Biasanya yang paling ketara kt situ la. Itu lah namanya white head dan black head. Aduh stress kan. Kalau I dlu rasa nak picit2 je. Bila picit mula la hidung jadi merah then pori pun terbukak.

Say no more to black head n white head dengan dua benda best ni. Taaraa...Mask botanical effect dan skinvigorate brush dari Mary Kay.

Macam mana mask berfungsi?

Mask BE ni akan menyingkirkan kotoran secara lembut dengan kaedah pengelupasan. So at the same time u punya blackhead pun akn tertanggal. Rutin menggunakan mask hanyalah seminggu sekali. Jika u konsisten jadikan masker sebagai rutin u sendiri akan nampak perbezaan. Muka akan lebih cerah dan berseri.

Kita hanya pakai mask dalam masa 10 minit dan cara tanggalkan mask hanya gunakan air je dengan tuala atau tisu lembut. Lepas cuci muka u boleh nampak instant perubahan pada muka u. Tiba- tiba u akan perasan pipi u lebih munggil (bukan bibir ke yg munggil), kulit lebih cerah dan yang paling bes eh blackhead & whitehead da berkurang. Yeeayy.. tepuk!!

Ok jom kita tengok alat kedua yang buat kulit lebih halus dan sekata sampai tertanggal segala mak nenek head tu. Tak lain tak bukan.. skinvigorate brush.

Kenapa you mesti guna skinvigorate brush?

Pertama: Skinvi mencuci muka 85% lebih bersih berbanding cucian tangan.

Kedua: Skinvi berputar 400x putaran dalam masa seminit. Ia sangat bagus sebab u akan rasa muka u diurut2. Urutan di wajah akan melancarkan peredaran darah dan secara tak langsung skincare akan dapat manfaat dengan lebih cepat.

Ketiga: brush bristle skinvi mempunyai 20,000 bulu halus yang mampu masuk ke liang pori kita dan bersihkan kotoran ( biasanya debu dan minyak) yang kita tak nampak. Kalau u cuci muka guna tangan ofkos la u takkan mampu masukkan jari u dalam lubang pores kan. Kenapa penting sangat nak cuci dalam pores bagai? Sebab kotoran tersumbat tu la yang akn buat muka u naik jerawat. Ha bagus, da paham jangan nak complaint asyik jerawat naik. Salahkan stress dengan pakwe, stress dengan ank. Padahal u sendiri tak tau kenapa jerawat tu timbul. (Eh sis emo pulak. Hihi)

Keempat: skinvi sesuai untuk semua jenis kulit termasuk kulit sensitif sebab brush bristle nya tersangat soft.

Kelima: sesuai untuk wanita yang super busy dan takde masa nak ke spa sebab skinvi yang cucikan muka dan urutan dia sama macam u pegi spa. Sangat relaxing tau. Ada customer I tu siap cuci muka depan tv sambil tengok drama. Eee.. mengada tau! Haha.

Keenam: jika u guna secara berterusan u akan dapat result yang sangat ohsem. Pori mengecil sbb semua kotoran da yillek. Pastu tona kulit akan lebih sekata, kulit jadi lembut dan ofkos masalah blackhead dan whitehead da takde.

Pengalaman I sendiri bila guna skinvi ni I rasa kulit I sangat bersih berbanding dulu. Sebelum jumpa Mary Kay hidung I sentiasa kasar. Setiap kali nak mandi lepas blk kerja mesti I picit hidung dulu. Macam da jadi rutin da. Tp serious I tak tipu lepas guna skinvi brush fuhh mcm tak percaya hidung I da licin. Malah satu muka licin.

Amacam? rasa nak cuba tak dua item ni? Seriously u should try dan rasakan sendiri perbezaan muka u lepas ni. Tp ofkos la kene guna satu set produk Mary Kay. Kalau u pakai cleanser yang u sendiri tak tau ape kandungan dan bahan dia tu I x jamin tau.

Inginkan consultation mengenai produk Mary Kay boleh direct contact wasap zihan. First class service for you.

Zihan Nordin

017-7975852
Independent Beauty Consultant Mary kay
Please follow my
FB : Zihan Nordin
IG : Zihan.marykay

No comments:

Post a Comment

CARA NAK HILANGKAN PARUT JERAWAT BERLUBANG DENGAN SELAMAT!

Assalamualaikum and hai semua. Pernah tak u hadapi masalah yang rasa insecure bila nak keluar rumah without makeup. Sebab apa tau. sebaabbb ...