Wednesday 7 March 2018

KELEBIHAN PRODUK MARY KAY





Hai semua, petang ni zihan terdetik nk buat blog sbb last berblogging masa zaman belajar kot. walaupun mcm blur xtau nak bebel ape tp zihan try bagi korang info yang best k.


mesti ramai yang xtau best ke pakai Mary Kay ni. dah la mahal. ha ni nak bg tau la ni. cekidaud!

APA YANG BESTNYE MARY KAY NI??
🌼International product dengan research yang dijalankan bertahun2. Dibuat uji kaji sebanyak 200,000 kali sebelum dipasarkan.

🌼Selamat kerana tidak mempunyai bahan kimia berbahaya utk kulit mahupun kesihatan badan kerana produknya diperbuat drpd 1st gred bahan botani yang berkualiti dan menggunakan teknologi tinggi.

🌼Harga yang berpatutan compare to other international products. Tahan lama sehingga 5 -6 bulan.

🌼Tidak diuji pada haiwan.

🌼Menyihatkan & mencantikkan kulit secara semulajadi.

🌼Mary Kay ialah produk yg berkualiti dan terkawal kerana tidak didapati dimana2 kaunter di seluruh dunia. Product hanya boleh didapati dari beauty consultant Mary Kay yang akan jaga dan guide setiap customer.

🌼Mary kay juga bukan sahaja memberi consultation secara percuma tetapi ia juga memperkayakan dan mencantikkan kehidupan wanita dengan memberi peluang kerjaya.

🌼Mendapat kelulusan KKM , KPDNKK, dan US FDA yang menjamin kualiti dan keselamatan produknya yang bebas dari sebarang kandungan yang membahayakan kesihatan dan keselamatan pengguna serta  dari Biro Pengawalan Farmseutikal Kebangsaan (BPFK).

masih ragu2 ke dengan produk ni. nak tau lebih lanjut jom follow zihan kt fb n ig. nak terus wasap pun dialu alukan. fast respond tau :)

Your Trusted Beauty Consultsnt
zihan Nordin - 0177975852
FBpage: Zihan Nordin
IGpage: zihan.marykay

No comments:

Post a Comment

CARA NAK HILANGKAN PARUT JERAWAT BERLUBANG DENGAN SELAMAT!

Assalamualaikum and hai semua. Pernah tak u hadapi masalah yang rasa insecure bila nak keluar rumah without makeup. Sebab apa tau. sebaabbb ...